Tamborējumi un adījumi (Crochets and knits)
"Kitty" kolekcija
[9]
Apkaklītes (Collars)
[10]
Bikses, Legingi, Getras
[16]
Cepurītes, šallītes, cimdiņi, zeķītes u.c. (Hats, scarves, gloves, socks, etc.)
[74]
Cepurītes (ziemas)
[70]
Cepurītes (vasaras)
[96]
Cepurītes (pavasara - rudens)
[69]
Cepurlakati un Apkakles
[14]
Cimdiņi (Gloves)
[27]
Četrkājainajam draugam (Knits for pets)
[19]
Džemperi, džemperkleitas
[15]
Jaciņas (Cardies)
[120]
Komplektiņi
[127]
Kostīmi
[64]
Kleitiņas (Dresses)
[60]
Kristību komplekti meitenēm (Christening sets for girls)
[120]
Kristību sedziņas (Christening Blankets)
[29]
Kristību čībiņas un cepurītes (Christening slippers and hats)
[46]
Kristību komplekti zēniem (Christening sets for boys)
[53]
Kristību mētelīši
[32]
Mežģīnes (Laces)
[39]
Mētelīši (Coats)
[100]
Pančo
[26]
Pūriņi
[37]
Rāpulīši un kombinezoni (Crawlers and overalls)
[58]
Rokdarbi pieaugušajiem (Crafts for adults)
[58]
Rotaļlietas (Toys)
[22]
Rotas (Garment ornaments)
[32]
Sarafāni
[12]
Sedziņas un spilvendrānas (Blankets and pillow)
[55]
Svārciņi (Kilt)
[59]
Tērpi vasarai (Summer dresses)
[51]
Vestītes (Vests)
[13]
Zābaciņi (Shoes)
[58]
Zeķītes (Socks)
[17]
Statistika
Kopā Online: 3
Viesi: 3
Lietotāji: 0
Sākums » Kolekcija » Tamborējumi un adījumi (Crochets and knits) » Komplektiņi » adīts komplekts
Adīts kostīmiņš no pusvilnas dzijas. 9-18mēn. Jaciņa-10Ls Bikses-9Ls Cepurīte-4.50Ls Zeķītes-2.50Ls Pasūtāmi vēlamie izmēri un toņi,pagatavošanas laiks 7-10d.šis komplektiņš pārdots.
Skatījumu: 1984 | Izmēri: 1600x1200px/390.0Kb | Reitings: 0.0/0 | Datums: 28 Jūlijā 2010
| Baby
Apskatīt fotogrāfiju pilnā izmērā
- Novērtēt -
Teicami
Labi
Nav slikti
Slikti
Šausmīgi
Informācija
Ja esi reģistrēts lietotājs un vēlies atcerēties savām vajadzībām šī izstrādājuma lappusi, rīkojies šādi :
Pievieno kaut nelielu komentāru šim rakstam
Lai apskatītu visus savus atzīmētos materiālus, dodies uz savu profila lapu un tās apakšā spied uz saites "Komentāri".
Pavisam komentāru: 1
Comments display order:
By default
New comments first
Old comments first
0
Mike I do too. But what would losing it look like? I'm thninikg of the whole notion that a grade reflects mastery, and how that grade is formulated has everything to do with whether or not it's even slightly valid. I'm thninikg an A in Mrs. Smith's room means something very different than an A in Mr. Miller's room. What should go into the grade? I'm liking the models that eliminate formative assessment from the formula entirely.